keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

:)

Heippaa!! Tänää oli iha normi päivä :) ..  Ja muuten löysin vihdoin viimmein sen mun kameran... Että jos nyt tulis tänne vaikka musta ja mun kamuista ja kaikesta muusta paskasta kuvia tänne :P


Ainiih!! Mun veli on ollu täs hetki sitte legolandias !! 


tässä kuvia sieltä:


siinä on jotai siistejä lego autoja :) !


ja tässä on niinku  näätteki 2 siistiä ukkelia. Mä en ikinä osais .. tai ainakaa jaksais tehä tollasta!! O.O  !!!


xDDD Mun oli ihan pakko lisätä tää kuva tänne :D  Se on nii ihana.. joo-o..




En oikein keksi mitään aiheita näihin blogeihin :( Kertokaa mitä voisin tehdä seuraavaan blogiin!! ??   
kiitus jos luit! :)


Kertokaa mitä voisin tehdä seuraavaan blogiin. Ja joo oon aika alottelija nii en tiedä tästä yhtää mitää :D


T: Ninnu <3

4 kommenttia:

  1. tiedänki jo mitä seuraavaan blogiin tulee ;)
    Sitä odotellessa..

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Moiii voisit laittaa tänne kyselyn ja sitte sen jutskelin et tänne blogiin voi liittyy jajajaja laita tänne sun kuvii ja tos alla on sitte mun blogin linkki et katsele ja liity lukiaks
    http://nonobloggaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tee tätä blogii enää.. Mut alotin uuden !! JEEJ xD et joo liity pliis sen lukiaks jookojookojooko :D

      niinu000.blogspot.com

      Poista